Terms & Condition

1. DEFINITII SI TERMENI

Berberries – este denumirea comercială a societății Prodalux-Impex SRL, persoană juridică, având adresa mun. Chișinău, str. Pandurilor 55/1, of. 19,  cod fiscal 1010600042509.

Vânzător – Berberries sau orice partener din Berberries Marketplace.

Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comanda.

Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Berberries (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Berberries și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adaugă Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parola care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Produse, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura ca toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate. În cadrul Site-ului, o persoană fizică sau juridică are dreptul să își creeze un singur Cont;

Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să își creeze Liste cu Produse pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de produsele oferite de către Vânzător de urmărire a Produselor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Lista – secțiunea din Favorite în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adaugă Produse pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adaugă în coșul de cumpărături („Coșul meu”).

Listele pot fi:

Coșul meu – secțiunea din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Produse pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul in care Produsele nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Produselor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online găzduit la adresa web Berberries.md si subdomeniile acestuia, inclusiv aplicația mobila Berberries, Berberries Business, Berberries Delivery.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzător si Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Produse de pe Site.

Produse – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Produse având un stoc limitat și predefinit și/sau pentru o perioada limitata de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanța încheiat intre Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizica simultana a Vânzătorului si a Cumpărătorului.

Conținut – reprezintă:

-        toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

-        conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

-        orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

-        informații legate de Produse și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumita perioadă;

-        informații legate de Produse și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioada;

Conținut ilegal – orice fel de Conținut care nu respecta reglementările legale în vigoare sau prezentul Document.

Review – o evaluare scrisă de către un Utilizator sau Cumpărătorul unui Produs, evaluare redactată pe baza experienței personale și a capacitații acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Produsul  respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator /Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare Produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna Review-ului  unui Produs în acord cu prezentul Document.

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic a unui Utilizator/Cumpărător , pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre Produsele din pagina respectiva.

Răspuns – informație scrisă ce este transmisă Utilizatorului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, în pagina unui anumit Produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Cumpărător unui alt Utilizator/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la ofertele sau promoțiile Berberries, informații referitoare la Produse adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea  “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piața și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Produs de către Berberries, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Produselor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

Plata cu 1 click – serviciul de plata prestat de către procesatorul de plăți integrat în Site, pus la dispoziția Clienților, Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului în vederea efectuării unei plăți cu cardul on-line.

Token – număr criptat unic asociat cardului de plata al Cumpărătorului după efectuarea unei plăți on-line, după activarea serviciului Pay by Click și care va putea fi utilizat de către Cumpărător pentru autorizarea Tranzacțiilor prin serviciul Pay by Click.

PRP” (sau denumit “RRP”, după caz)  este un preț recomandat de revânzare al Produsului transmis direct de către producător, cât și, după caz, prin intermediul distribuitorului, furnizorului, Vânzătorului, Prețul de Vânzare fiind stabilit în mod independent de către Vânzător, în funcție de propria sa politică comercială. Scopul unic al aceste informații este de a sprijini Cumpărătorul/Clientul/Utilizatorul in decizia de cumpărare a Produsului. Cumpărătorul/Clientul/Utilizatorul înțelege ca marcarea mai puțin evidența a acestei informații nu este de natură de produce confuzie și ca, în luarea deciziei de cumpărare a Produsului, Cumpărătorul/Clientul/Utilizatorul trebuie să aibă în vedere strict Prețul de Vânzare comunicat de către Vânzător și solicitat de acesta din urma Cumpărătorului/Clientului/Utilizatorului pentru Produsul comercializat.

Preț Tăiat” reprezintă prețul de referința, respectiv cel mai scăzut preț practicat de către Vânzător cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de preț asupra Produsului. În condițiile legii, Prețul Tăiat poate fi menținut și în condițiile unei reduceri succesive, treptate. Prețul Tăiat este valabil în limita stocului disponibil al Produsului.

Preț de Vânzare” reprezintă contravaloarea Produsului, pretinsă și solicitată de către Vânzător, Cumpărătorului/Clientului/Utilizatorului, evidențiata corespunzător acestora în pagina de produs din Site, respectiv în eticheta de prezentare pentru produsele expuse în Showroom-uri. Vânzătorul poate afișa distinct, într-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferenței dintre Prețul de Vânzare și PRP și/sau diferența valorica ori procentuala dintre Prețul de Vânzare și Prețul Tăiat. Prețul de Vânzare este valabil în limita stocului disponibil al Produsului.

Super preț – Marchează un Produs al cărui preț în platforma Berberries este la un nivel competitiv raportat la prețul oferit online de comercianții relevanți pentru Berberries.

Algoritm de căutare – algoritmul de căutare este format din 2 componente: relevanta text (scor reprezentat de matching-ul dintre termenul de căutare și datele Produsului), popularitatea Produsului în platforma Berberries. Top Produse sunt reordonate folosind un algoritm de machine learning în vederea îmbunătățirii relevantei căutărilor.

Sistem de recomandare – Înseamnă sistemul utilizat de Berberries pentru a sugera în Site informații specifice sau pentru a priotiriza informațiile afișate, inclusiv ierarhizarea sau priotirizarea algoritmica a Produselor listate în Site, în mod prestabilit sau ca urmare a unei căutări. În cazul unei căutări în Site, răspunsurile la căutare sunt afișate pe baza Algoritmului de căutare.

2.     DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, e-mail sau chatul integrat în sistem) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
2.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail, push notificare) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comanda. Dacă modifică cantitatea de Produse din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon sau prin intermediul chatului din sistemă puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
2.4. Contractul se considera încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice si/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
2.5. Pentru Comenzile ce urmează a fi livrate la punctele de livrare Berberries prețurile și rezervările Produselor sunt valabile 72 (șaptezeci și două) de ore de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător.
2.6. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Produsele achiziționate.

3.     POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directa cu acesta, inclusiv prin suport online (Live Chat) sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit sî aducă justificări pentru aceasta.
3.2. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Berberries își rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.
3.3. Berberries poate publica pe Site informații despre Produse și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Berberries are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioada de timp sau în limita stocului disponibil.
3.4. Toate tarifele aferente Produselor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (MDL) și includ T.V.A.
3.5.
3.6. În cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitând-se la comisioane de conversie valutara aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia diferă de MDL. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Cumpărătorul.
3.7. Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.8. După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea Produsului, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Produsul achiziționat. Solicitarea va fi transmisa către adresa de email înscrisă de Cumpărător in Cont sau prin intermediul push-notificare. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implica activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Produsului.

4.     CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

4.1.
Accesul în vederea utilizării Site-ului și efectuării unei Comenzi ii este permis oricărui Utilizator/Cumpărător, cât timp utilizează Site-ul în conformitate cu prezentul Document și reglementările aplicabile.
4.2. Utilizarea abuzivă a Site-ului sau pentru alte scopuri decât cele autorizate expres de Berberries este interzisă, iar Berberries nu va fi responsabil pentru nicio pagubă cauzată de o utilizare neautorizată. Cu precădere, următoarele acțiuni sunt interzise:
-  nerespectarea obligațiilor de plata sau a oricăror obligații față de Vânzători sau Berberries;
- realizarea de Comenzi în alte scopuri decât achiziționarea de Produse;
- oferirea de informații false, inexacte, neactualizate la crearea Contului, inclusiv indicarea unei identități false, prin orice mijloace (de exemplu, prin utilizarea unei adrese de e-mail, nume, pseudonim sau altfel);
- crearea mai multor Conturi de aceeași persoană fizică sau persoană juridică;
- nerespectarea confidențialității detaliilor de conectare la Cont,
- întreprinderea de acțiuni care sunt ilegale, imorale, împotriva securității publice sau alte acțiuni ori omisiuni care încalcă orice reglementari aplicabile,
- utilizarea oricărui tip de instrument software extern care poate perturba operarea normală a Site-ului,
- încercarea de a interveni în funcționarea serverelor de găzduire sau a Site ului prin orice moduri;
- cesionarea, copierea, decompilarea sau încercarea de a descoperi codul sursa al Site-ului sau al conținutului acestuia;
- utilizarea oricărui robot, algoritm sau a altor mijloace automatizate pentru a citi codul sursă sau pentru a extrage date din Site;
- încercarea de a testa sau scana vulnerabilitatea oricărui sistem din Site, accesând orice servere sau servicii din Site care nu sunt publice, fără autorizare, inclusiv încercarea de a interveni în funcționarea serverelor de găzduire sau a Site-ului prin ice moduri;
- publicarea de conținut care lauda, promovează, încurajează sau incita la terorism, rasism, revizionism, xenofobie, homofobie, sexism, discurs care instigă la ura, discriminare, trafic de persoane, crima organizată, organizații ilegale, auto vătămare, suicid , tortura, cruzime împotriva animalelor, justificarea crimelor de război, exploatarea sexuala a copiilor și/sau a adulților, culturi sau alt Conținut ilegal a adulților, culturi sau alt Conținut ilegal;;
- întreprinderea de acțiuni capabile să dăuneze intereselor Berberries, direct sau indirect, prin întreprinderea de acțiuni capabile să dăuneze intereselor Berberries, direct sau indirect, prin orice mod, inclusiv, dar fără a se limita la formularea unor declarații injurioase, îndreptate orice mod, inclusiv, dar fără a se limita la formularea unor declarații injurioase, îndreptate în mod direct sau indirect împotriva Berberries, a angajaților reprezentanți în mod direct sau indirect împotriva Berberries, a angajaților reprezentanților săi sau al săi sau partenerilor săi, precum și cu privire la sistemul informatic pus la dispoziție de către partenerilor săi, precum și cu privire la sistemul informatic pus la dispoziție de către Berberries, adoptarea unor poziții publice care pot avea un impact negativ asupra Berberries, adoptarea unor poziții publice care pot avea un impact negativ asupra Berberries sau serviciilor prestate de aceasta; serviciilor prestate de aceasta;
- utilizarea Site–ului pentru orice scop ilegal sau neautorizat sau implicarea, încurajarea sau pentru orice scop ilegal sau neautorizat sau implicarea, încurajarea sau promovarea oricărei activități ilegale sau care încalcă acest Document, precum și promovarea oricărei activități ilegale sau care încalcă acest Document, precum și orice alta conduită sau activ conduită sau activitate pe Site care în mod justificat ar putea prejudicia în vreun fel Berberries, toate pe Site care în mod justificat ar putea prejudicia în vreun fel Berberries, alți Utilizatori/Cumpărători, Vânzătorii sau alți terțiari Utilizatori/Cumpărători, Vânzătorii sau alți terți (precum confidențialitate, informațiile (precum confidențialitate, informațiile confidențiale sau proprietatea intelectuala), confidențiale sau proprietatea intelectuală).
4.3. Pentru motive justificate, în cazul nerespectării dispozițiilor din prezentul Document sau a dispozițiilor legale, Berberries își rezerva dreptul de a aplica una sau mai multe măsuri corective, precum:
- suspendarea sau închiderea Contului sau restricționarea în orice alt mod a accesului la Site sau la funcționalități din Site (de exemplu, în cazul unor încălcări repetate sau grave, cum ar fi furnizarea de informații false la crearea Contului, utilizarea datelor personale ale altei persoane);
- limitarea sau suspendarea accesului Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării de Comenzi (de exemplu, în cazul lansării în mod frecvent de Comenzi false, care sunt ulterior anulate);
- restricționarea accesului Utilizatorului/Cumpărătorului la unele din modalitățile de plata acceptate (de exemplu, în cazul plasării de Comenzi multiple pentru care modalitatea de plata aleasa se dovedește a nu avea fonduri suficiente pentru onorarea Comenzilor);
- suspendarea vizibilității sau ștergerea Comentariilor, Întrebărilor, Review-urilor sau a altor informații publicate (de exemplu, în cazul în care acestea conțin remarci ofensatoare, jignitoare sau discriminatorii, s.a.);
- suspendarea posibilității Utilizatorului/Cumpărătorului de a înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări sau Răspunsuri în secțiunile “Întrebări și răspunsuri ale clienților” și “Review-uri” (de exemplu, în cazul unor încălcări repetate ale prezentului Document
s.a.).
4.4. În plus față de măsurile corective de mai sus, Berberries poate suspenda prelucrarea sesizărilor sau reclamațiilor transmise prin Site potrivit art. 20.2 sau a plângerilor transmise prin sistemului intern de soluționare a plângerilor potrivit art. 20.3 față de persoane care transmit frecvent sesizări, reclamații sau plângeri ce sunt în mod vădit nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv (de exemplu, cu scop șicanator, al cărui conținut nu notifica o situație reala, etc.).
4.5. Pentru detectarea încălcărilor, Berberries poate folosi software sau tehnologie automata sau verificările se pot realiza de către o persoana, manual. În orice situație, decizia cu privire la încălcare și/sau aplicarea unei masuri corective este luată de o persoană.

4.6. Orice exemple furnizate de Berberries în cadrul prezentului Document, inclusiv referitoare la tipurile de acțiuni interzise sau măsuri corective, au caracter pur exemplificativ. Măsurile corective adoptate de Berberries pot varia de la caz la caz, în funcție de fiecare situație, fiind adaptate particularităților specifice ale fiecărei situații.

4.7. Măsurile corective vor fi proporționale și vor ține cont de interesele persoanelor implicate, de toate faptele și circumstanțele relevante care rezulta din informațiile aflate la dispoziția Berberries, printre care:
- frecvența încălcărilor – numărul absolut de elemente de Conținut ilegal sau de notificări ori plângeri vădit nefondate, transmise într-un anumit interval de timp și proporția relativă a numărului respectiv în raport cu numărul total de informații furnizate sau de notificări transmise într-un anumit interval de timp (de exemplu, în cazul a 3 încălcări săvârșite într-un interval de timp de 6 luni de zile vor fi aplicate măsuri corective mai restrictive, cum ar fi suspendarea sau închiderea Contului față de cazul în care cele 3 încălcări sunt săvârșite într-un interval de timp de 2 ani de zile);
- gravitatea încălcării, inclusiv, dacă este cazul de natură Conținutului ilegal, și a consecințelor acestora (de exemplu, în cazul unor încărcări foarte grave, cum ar fi instigare la terorism, proxenetism, abuzuri, etc., Berberries va putea aplica măsuri corective mai restrictive, precum suspendarea sau închiderea Contului);

- în cazul în care poate fi identificată, intenția persoanei care a comis încălcarea (de exemplu, în situația în care anumite Comentarii, Întrebări sau Review-uri sunt lăsate cu  scopul unic de a prejudicia imaginea Berberries sau a unui Vânzător).

4.8 Măsurile corective vor fi luate cu înștiințarea în prealabil a persoanei asupra căreia se răsfrâng. Cu toate acestea, în situații excepționale, când natura încălcării o impune, Berberries poate lua măsuri corective fără înștiințarea prealabilă. Berberries va informa de îndată persoana afectata cu privire la:

- măsura corectiva și acolo unde este cazul, durata pentru care se aplică;

- motivele și faptele care au stat la baza măsurii corective, inclusiv dacă aceasta a fost ca urmare a unei acțiuni voluntare din partea Berberries sau ca urmare a unei notificări primite de Berberries;

- după caz, informații din care să reiasă dacă măsura corectivă a fost luată în privința unui Conținut ilegal detectat sau identificat prin mijloace automatizate;

- faptele și temeiul juridic sau dispozițiile relevante din acest Document pe care măsura corectivă s-a întemeiat, după caz;

- informații despre căile de atac disponibile.

Informațiile mai sus menționate nu vor fi furnizate în cazul în care furnizarea din partea Berberries ar reprezenta o încălcare sau nerespectare a legii sau a unui ordin din partea unei autorități, respectiv dacă o astfel de furnizare de informații ar fi de natură să perturbe o investigație.

4.9 În oricare dintre aceste cazuri, persoana afectată se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Berberries prin suport online (Live Chat), pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.

5. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

5.1 Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terța parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

6. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

6.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Berberries, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens in mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

6.2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu ii este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe parți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Berberries, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al Berberries asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Berberries.

6.3. Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Berberries și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea Berberries cu referire la acel Conținut.

6.4. Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile Documentului.

6.5. În cazul în care Berberries conferă Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Berberries pentru respectivul Client/Cumpărător/Utilizator sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

6.6. Niciun Conținut transmis către Client, Utilizator sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Berberries și/sau al angajatului/prepusului Berberries care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.

6.7. Este interzisa orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta exista.

7. COMANDA

7.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Produsului.

7.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

7.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

7.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

7.4.1. Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
7.4.2. Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Berberries, în cazul plății online;
7.4.3. Datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
7.5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit perioadei de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
7.6. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește la adresa prin formularul de contact http://www.berberries.md/home/contact-us.
7.7. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
7.7.1. Pentru Comenzile achitate cu card bancar prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
7.7.2. Pentru Comenzile achitate cu Transfer Bancar prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
7.7.3. Pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar la livrare prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
7.7.4. Pentru Comenzile achitate prin credit de consum, anulare/recalculare contract rate.
7.7.5. Pentru Comenzile achitate prin metodele de plată “Plătește peste 30 zile” și “Plătește in 4 rate”, reintregirea limitei My Wallet, iar pentru sumele deja achitate banii vor fi restituiti în contul cardului cu care s-a efectuat plata.
7.8. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele (se va lua data cea mai recentă).
7.9. Dacă Produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Produsul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Produsului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

Diminuarea valorii Produselor returnate

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Produsele înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumpărătorului i se permite să testeze și să verifice Produsele pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Produselor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Produselor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumpărătorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.
Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Produselor.
În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Produsele într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Produs. Ca urmare, recomandăm Cumpărătorului atunci când își exercita dreptul de retragere din contract să-l returneze în ambalajul original ne deteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
Produsele returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Produselor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Produselor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al Produsului returnat, Vânzătorul va reține o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii Produsului. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată către Cumpărător la recepționarea Produselor returnate.

7.10. În cazul în care un Produs comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Produselor, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

7.11. Disponibilitatea unui Produs va fi afișată în Site după cum urmează:

       “în stoc”– avem mai mult de 3 bucăți în stocul Berberries

       “stoc limitat”– avem mai puțin de 3 bucăți în stocul Berberries

       “în stoc furnizor”– Produsul nu este disponibil în stocul Berberries. Dacă înregistrezi o Comandă pentru un Produs care are în dreptul lui “în stoc furnizor”, unul dintre consultanții noștri de vânzări te va contacta în cel mai scurt timp ca să-ți comunice disponibilitatea Produsului.

       “stoc epuizat”– Produsul nu mai este disponibil în stocul Berberries

       “momentan indisponibil”– momentan nu putem procura Produsul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului.

8. PRODUSE PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

8.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

8.1.1. Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;

8.1.2. Furnizarea de Produse al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

8.1.3. Furnizarea de Produse confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;

8.1.4. Furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

8.1.5. Furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător;

8.1.6. Furnizarea de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

8.1.7. Furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care Vânzătorul nu le poate controla;

8.1.8. Contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor Produse suplimentare;

8.1.9. Furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

8.1.10. Furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;

8.1.11. Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

9. CONFIDENTIALITATE

9.1. Berberries va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.

9.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.

9.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Berberries nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

10. COMUNICARI COMERCIALE

10.1. Cumpărătorul/Utilizatorul/Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:

10.1.2. Prin modificarea setărilor din Cont la secțiunea “Abonările mele”;

10.1.3. Prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător; sau

10.1.4. Prin contactarea Vânzătorului.

10.2. Prin adăugarea de Produse în secțiunea din Cont:

Coșul meu”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire:

– la modificarea prețului Produselor adăugate în secțiunea “Coșul meu”,

– la recomandări de Produse similare cu cele adăugate în secțiunea “Coșul meu”,

– la existența Produselor în secțiunea “Coșul meu”, și

– disponibilitate stocului de Produselor adăugate în secțiunea “Coșul meu”.

Favorite”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire:

– la modificarea prețului Produselor adăugate în secțiunea “Favorite”,

– la recomandări de Produse similare cu cele adăugate în secțiunea “Favorite”, și

– disponibilitate stoc adăugate în secțiunea “Favorite”.

10.3. În urma achiziționării unui Produs, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire la:

– sugestii de Produse recomandate a fi utilizate împreuna cu Produsul achiziționat.

10.4. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate la punctul 9.3. de mai sus  prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Berberries sau prin contactarea Berberries în acest sens.

10.5. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Produse și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Berberries.

11. FACTURARE – PLATA

11.1. Prețurile Produselor afișate în cadrul site-ului www.Berberries.md includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
11.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comanda. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Produsele livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
11.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Produsele vândute de Berberries, cu excepția Produselor vândute de partenerii Berberries Marketplace, precum și pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul sau.
11.4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
11.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul său, va deține o evidența a facturilor emise de Berberries, putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.
11.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către Berberries în Contul sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
11.7. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în Cont, te rugăm sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: info@berberries.md.
11.08. Datele cardului de plată ale Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile Berberries și nici nu vor fi stocate de către de Berberries, ci de către procesatorul de plăți integrat în Site, entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Utilizatorul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Berberries furnizează serviciul în domeniul înregistrării și stocării datelor cardului de plată a utilizatorului prin intermediul entității autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card.

11.09. Plata prin intermediul contului de client Berberries este o modalitate rapidă de plată on-line cu cardul, care constă în efectuarea plății pe alte site-uri unde ești logat prin contul de client Berberries, utilizând Tokenul cardului salvat în contul tău de client Berberries, fără a mai fi nevoie de întroducerea detaliilor aferente cardului de plată la fiecare Tranzacție sau un alt card bancar.
11.10. Opțiunea pentru plată prin intermediul contului de client Berberries poate fi selectată de către Utilizator sau Cumpărător.
11.11. În anumite cazuri, pentru menținerea securității Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.
11.12. Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
11.13. Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul poate introduce datele mai multor carduri de plată pe care le deține, pentru care se poate activa opțiunea de plată PaybyClick, fiind asociat câte un Token pentru fiecare card de plată. De asemenea, Utilizatorul/Cumpărătorul poate oricând șterge orice Token dezactivând astfel serviciul PaybyClick.

12. LIVRAREA PRODUSELOR

12.1. Condițiile de livrare a Produselor vândute de către Berberries le regăsești în secțiunea Livrare comenzi.

12.2. Condițiile de livrare a Produselor vândute de către partenerii Berberries Marketplace în secțiunea Berberries Marketplace.

12.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

12.3. Vânzătorul va efectua livrarea Produselor numai pe teritoriul Republicii Moldova.

13. GARANȚII

13.1. Toate Produsele comercializate prin Site, de către Berberries sau alți Vânzători, cu excepția Produselor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor/Vânzătorilor. Produsele sunt noi (excepție Produsele resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
13.2. În cazul Produselor vândute și livrate de Berberries, certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service națională, fie sunt emise de către Prodalux-Impex S.R.L. 13.3. În cazul Produselor vândute și livrate de alți Vânzători , Cumpărătorul va primi la livrare pentru fiecare Produs care beneficiază de garanție un certificat de garanție cu toate detaliile centrului de service care asigură reparațiile pe durata termenului de garanție. Garanția Produselor achiziționate prin intermediul Site-ului este asigurată de către service-ul autorizat menționat pe certificatul de garanție aferent Produsului sau de către Vânzător.
13.4. Pentru Produsele din Comanda care beneficiază de garanție în baza certificatelor de garanție emise de către Prodalux-Impex S.R.L., Berberries va transmite Cumpărătorului aceste certificate de garanție exclusiv în format electronic, prin transmiterea certificatului de garanție aferent Produsului prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
13.5. Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Produsului din Comandă, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul său și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
13.6. În cazul certificatelor de garanție emise de producători, puteți oricând opta să vă prezentați direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
Lipsa certificatului de garanție al Produsului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzeci și opt) de ore de la recepția Produsului pe adresa info@Berberries.md. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
13.7. În cazul Produselor resigilate, certificatul de garanție este emis de către Berberries, iar garanția poate să acopere o perioada diferită față de perioada de garanție a aceluiași Produs nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare Produs resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui Produs resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii dacă nu este stipulat altfel în pagina produsului.

14. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII PRODUSELOR

14.1. Proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

15. RĂSPUNDERE

15.1. Berberries oferă în cadrul Site-ului serviciile unei societăți informaționale. În mod specific, Site-ul pune la dispoziția Utilizatorilor/Clienților/Cumpărătorilor instrumente digitale specifice pentru colectarea / afișarea ofertelor de Produse și încheierea de Tranzacții cu Vânzători. Niciuna dintre funcționalitățile Site-ului nu poate fi asimilată cu cunoașterea de către Berberries a Conținutului furnizat de Utilizatorilor/Clienților/Cumpărătorilor/Vânzători (cu excepția cazului în care Vânzătorul este chiar Berberries).
15.2. În cazul în care Conținutul încalcă legea sau prezentul Document, Berberries va întreprinde acțiunile detaliate în acest Document pentru a detecta și a elimina Conținutul prin aplicare de măsuri corective corespunzătoare.
15.3. Berberries nu este răspunzător pentru comportamentul Utilizatorilor / Clienților / Cumpărătorilor / Vânzătorilor sau a oricăror altor persoane pe Site, pentru Conținutul acestora în Site sau pentru executarea necorespunzătoare a contractelor de vânzare și Tranzacțiilor încheiate prin Site, precum și pentru consecințele acțiunilor efectuate de Utilizatori/Clienți/Cumpărători/Vânzători sau de terți care încalcă prevederile prezentului Document și reglementările aplicabile, dacă, în ciuda exercitării diligenței necesare, Berberries nu a știut sau nu ar fi putut ști de ilegalitatea acțiunilor/omisiunilor acestora, și, din acest motiv, nu a luat măsuri imediate pentru a remedia încălcarea sau efectele acesteia. Totodată, Berberries nu este răspunzătoare pentru calitatea, siguranța și legalitatea Produselor vândute pe Site de alți Vânzători, de capacitatea Vânzătorilor de a vinde, solvabilitatea Cumpărătorilor, precum și pentru veridicitatea și exactitatea datelor furnizate de aceștia în Site (de exemplu, ofertele privind Produsele, Reviews/Comentarii/Întrebări/Răspunsuri, corespondența ca parte a discuțiilor prin Site sau în legătură cu Tranzacții efectuate prin Site, etc.).
15.4. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul său oricare terța parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
15.5. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
15.6. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul accepta în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicata în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizarii conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
15.7. Berberries își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic prezentul Document pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.

16. SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii au posibilitatea să scrie Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri cu privire la Produsele comercializate pe Site. Pentru mai multe detalii cu privire la scrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri, tipurile de Recenzii/Review-uri/Rating, principiile de moderare pe Site, vă rugăm să consultați Ghidul Review-urilor/Recenziilor Produselor.

17 . PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

17.1. Vă rugăm să aveți în vedere că pentru accesarea și utilizarea Site-ului, datele tale cu caracter personal sunt prelucrate de către Berberries, în conformitate cu Politică de Confidențialitate , disponibilă aici, și care face parte integrantă din prezentul Document.

17.2. Suplimentar, în situația în care dvs. dobândiți calitatea de Cumpărător iar Vânzătorul Produselor achiziționate nu este Berberries ci unul dintre partenerii Marketplace, datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate și de către acesta, în conformitate cu propria politică de confidențialitate. În acest sens, Site-ul Berberries informează în mod transparent în interfața dedicată
Produsului pe care urmează să îl achiziționați, care este entitatea care are calitate de Vânzător , la rubrica “Vândut și livrat de:”. Accesând aceasta secțiune, dvs. veți putea consulta mai multe detalii despre politicile Vânzătorului.

17.3. Totodată, te rugăm frumos să ai în vedere că atunci când interacționezi telefonic cu reprezentanții Berberries, aceste convorbiri vor fi înregistrate în vederea identificării nevoilor tale, analizării calității serviciilor oferite de Berberries și îmbunătățirii acestora. Vei fi informat înainte de începerea apelului iar în situația în care vei continua apelul telefonic vom considera ca avem acordul tău pentru înregistrarea convorbirii. Dacă nu ești de acord cu înregistrarea, ne poți contacta prin celelalte canale menționate în secțiunea de Contact, disponibilă aici, inclusiv prin intermediul funcționalității chat Suport Online. Pentru mai multe detalii cu privire la înregistrare, retragerea consimțământului și activitățile de prelucrare a datelor, vezi Politica de Confidențialitate.

18. FOLOSIREA COOKIE-URILOR

18.1. Politica de utilizare cookie-uri și tehnologii similare

Această politică se referă la cookie-urile și la tehnologiile similare folosite, după caz, în website-urile și aplicațiile operate de Prodalux-Impex SRL. cu adresa mun. Chișinău, str. Pandurilor 55/1 of.19, (denumită în continuare Berberries).
Cookie-urile sunt folosite pentru următoarele scopuri:
- de funcționare a site-ului,
- de analiză a comportamentului vizitatorilor site-ului,
- pentru publicitate.
Această politică se completează cu politica Berberries cu privire la protecția datelor personale în general pe care o puteți găsi aici și cu Termenii și Condițiile site-ului pe care le puteți găsi aici, pe care vă rugăm să le citiți, acestea incluzând informații suplimentare utile, inclusiv cu privire la responsabilul Berberries pentru protecția datelor personale, toate scopurile prelucrărilor de date de către Berberries, drepturile dumneavoastră, precum și excepțiile și limitele acestora etc.
Protecția corespunzătoare a datelor cu caracter personal este un obiectiv important pentru Berberries. Dorința noastră este să fim cât mai clari și transparenți cu privire la abordarea Berberries în materie. Pentru orice întrebare, vă rugăm să ne contactați la
data.protection@berberries.md.

18.2. Ce sunt cookie-urile?

Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către terminalul utilizatorului către un server Berberries sau către un server al unei terțe părți.

18.3. La ce sunt folosite cookie-urile?

Aceste fișiere fac posibilă în principal recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului.
Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile Berberries pentru a oferi servicii mai adaptate utilizatorilor, ex: – preferințele în materie de confidențialitate online, coșul de cumpărături sau publicitate relevantă. De asemenea, sunt utilizate în pregătirea unor statistici anonime agregate care ne ajută să înțelegem cum un utilizator beneficiază de paginile noastre de internet, permițându-le îmbunătățirea structurii și conținutului lor, fără a permite identificarea personală a utilizatorului.

18.4. Ce cookie-uri folosim?

Folosim două tipuri de cookie-uri: per sesiune și fixe. Cookie-urile per sesiune sunt fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației. Cookie-urile fixe rămân pe terminalul utilizatorului pe o perioadă determinată de parametrii cookie-ului sau până sunt șterse manual de utilizator.

18.5. Cum sunt folosite cookie-urile de către acest site?

O vizită pe acest site poate plasa următoarele tipuri de cookie-uri:
- cookie-uri strict necesare pentru funcționarea site-ului
- cookie-uri de analiză
- cookie-uri pentru publicitate
Cookie-urile și/sau tehnologiile similare strict necesare sunt esențiale pentru buna funcționare a site-ului, fiind setate pe dispozitivul dumneavoastră la accesarea site-ului sau în urma acțiunilor efectuate în site, după caz. Puteți seta browser-ul dumneavoastră pentru a bloca cookie-urile, însă în acest caz anumite secțiuni ale site-ului nu vor funcționa corect.
Celelalte categorii de cookie-uri au rolul indicat la secțiunea 18.11.

18.6. Conțin cookie-urile sau tehnologiile similare date personale?

Cookie-urile sau tehnologiile similare în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în multe cazuri, nici nu identifică personal utilizatorii de internet. Există însă situații când datele personale pot fi colectate prin utilizarea cookie-urilor pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator sau pentru a oferi utilizatorului o experiență mai adaptată preferințelor sale. Astfel de date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.
Ce sunt tehnologiile similare?
Există alte tehnologii care pot fi utilizate în aceleași scopuri precum cookie-urile.
Berberries utilizează ca tehnologie similară Local Storage.

18.7. Blocare cookie-uri

În cazul în care doriți sa blocați cookie-urile, unele funcționalități ale site‑ului vor fi oprite, iar acest lucru poate genera anumite disfuncționalități sau erori în folosirea site-ului nostru. De exemplu, blocarea cookie-urilor vă poate împiedica să:
- cumpărați online
- vă autentificați în contul dumneavoastră
În cazul în care ești de acord cu aceste limitări și dorești să blochezi cookie-urile, urmează instrucțiunile de mai jos:
Cele mai multe browsere sunt setate implicit să accepte cookie-uri, dar aveți posibilitatea să modificați setările pentru a bloca unele sau toate cookie-urile.
Alege browser-ul tău din lista de mai jos pentru a afișa instrucțiunile pe care trebuie să le parcurgeți după deschiderea browser-ului.
Link-urile de mai sus nu aparțin unor site-uri Berberries și Berberries nu este responsabil de conținutul acestora.

18.8. Administrarea preferințelor cu privire la plasarea de cookie-uri

În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookie-urilor și/sau a tehnologiilor similare pe terminal în mod implicit. Aceste setări pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când cookie-uri sunt trimise către terminalul său.
Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a aplicației (browser-ului web). Limitarea folosirii cookie-urilor poate afecta anumite funcționalități ale website-ului.

18.9. De ce sunt cookie-urile și/sau tehnologiile similare importante pentru Internet?

Cookie-urile și/sau tehnologiile similare reprezintă un punct central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptate preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri sau părți ale site-urilor imposibil de folosit.
Dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi, cu respectarea legislației, publicitate online – ci doar că aceasta nu va mai putea ține cont de preferințele și interesele dvs., evidențiate prin comportamentul de navigare.
Exemple de întrebuințări importante ale cookie-urilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
- Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de produse și servicii.
- Oferte adaptate intereselor utilizatorilor
- Reținerea parolelor
- Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).
- Limitarea frecvenței de difuzare a reclamelor – limitarea numărului de afișări a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
- Furnizarea de publicitate relevantă pentru utilizator.
- Măsurarea, optimizarea și adaptarea caracteristicilor de analiză – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri etc.). Website-urile derulează aceste analize privitoare la utilizarea lor pentru a-și îmbunătăți serviciile în beneficiul utilizatorilor.

18.10. Securitate și aspecte legate de confidențialitate

În general browserele au integrate setări de confidențialitate care furnizează diferite niveluri de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate și ștergere automată după ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:
- Particularizarea setărilor browserului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru dumneavoastră al securității utilizării cookie-urilor.
- Dacă sunteți singura persoană care utilizează computerul, puteți seta, dacă doriți, termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare și a datelor personale de acces.
- Dacă împărțiți accesul la calculator, puteți lua în considerare setarea browserului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browserul. Aceasta este o variantă de a accesa site-urile care plasează cookie-uri și de a șterge orice informație de vizitare la închiderea sesiunii de navigare.

18.11. Linkuri și informații suplimentare utile

Dacă doriți să aflați mai multe informații despre cookie-uri și la ce sunt utilizate, recomandăm următorul link:
Microsoft Cookies guide
18.12. Ce puteți face pentru a șterge, dezactiva sau bloca cookies?

Browserul dvs. va furniza, de obicei, informații despre cum să refuzați, să ștergeți sau să blocați cookies. Următoarele referințe vă vor duce la acele informații despre unele browsere utilizate în mod obișnuit:

Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en-GB

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-in/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disable-cookies-website-preferences

Safari: https://support.apple.com/en-in/guide/safari/sfri11471/mac

Opera: https://help.opera.com/en/latest/

Puteți să renunțați la cookies de la terți din Google Analytics prin intermediul ads settings: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

19. FORȚA MAJORĂ

19.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

19.2.  Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

20. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA. SESIZĂRI ȘI RECLAMAȚII. SOLUȚIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR

20.1. Prezentul document este supus legii din Republica Moldova. În cazul unor eventuale litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se va încerca întai rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. Prezentul capitol și procedura de mai jos reprezenta o dovadă a disponibilității Vânzătorului de a soluționa rapid, eficient, amiabil, alternativ, extrajudiciar, sesizările/reclamațiile/litigiile în care este parte, utilizând de toate mecanismele și măsurile legale aplicabile în Republica Moldova.
20.2. Pentru sesizări sau reclamații legate de Produsul achiziționat, funcționalitățile Site-ului sau Conținut ilegal, Utilizatorii / Cumpărătorii sau orice alte persoane interesate au la dispoziție oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații prin formularul de contact disponibil în cadrul Site-ului: https://kikashop.md/home/contact-us. Pentru a face o sesizare sau reclamație, este necesara completarea formularului corespunzător, inclusiv a tuturor câmpurilor indicate ca fiind obligatorii. Berberries va informa pe cel care a făcut o sesizare sau reclamație cu privire la acceptarea acesteia și acolo unde este cazul cu privire la decizia luată, cu condiția să i se fi furnizat datele de contact. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
În cazul în care Utilizatorii / Cumpărătorii sau orice alte persoane interesate:
- nu primesc un răspuns la expirarea celor 30 zile de la Vânzător; sau
- primesc un răspuns peste acest termen de la Vânzător; sau
- unt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/reclamația de către Vânzător; pot apela la procedurile alternative de soluționare prezentate mai jos și ulterior instanțelor de judecată competente conform art. 20.7 din prezentul document.
20.3. Pentru plângeri cu privire la măsuri corective luate de Berberries potrivit prezentului Document asupra unui Utilizator/Cumpărător/Client, în plus față de procedurile alternative de soluționare prezentate mai jos și ulterior instanțelor de judecată competente conform art. 20.7 din prezentul document, Berberries pune la dispoziție un sistem intern de soluționare a plângerilor, accesibil prin intermediul formularului de contact disponibil in cadrul Site-ului: https://berberries.md/home/contact-us. Plângerile pot fi făcute în termen de cel mult 6 luni de la comunicarea deciziei privind măsuri corective de către Berberries.
20.4. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potențiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Produsului. Astfel, sesizările sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 20.5 de mai jos, cât și prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 2020.4. de mai jos.
20.5. În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor/reclamațiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești din Republica Moldova competente din Municipiul Chișinău.

21. SISTEMUL DE RECOMANDARE

21.1. Pentru clasificarea, ordonarea, sortarea și afișarea informațiilor, inclusiv a Produselor în Site, fie ca urmare a unei căutări, fie în mod prestabilit, în cadrul Site-ului sunt folosiți anumiți algoritmi care determină afișarea într-un mod nearbitrar. În cazul Campaniilor, ordinea în care Produsele sunt afișate în Site este stabilită în baza mai multor criterii, cum ar fi, reducerea de preț, stocul disponibil, interesul consumatorilor. Pe parcursul unei Campanii, ofertele își pot modifica pozițiile față de cele pe care le-au avut la startul Campaniei, în funcție de performanța lor. În cazul unei căutări în Site, informația este afișată pe baza Algoritmilor de căutare.

22. LIMITĂRI REFERITOARE LA CONȚINUTUL ȘI SERVICIUL DIGITAL

22.1. Prin accesarea Site-ului în orice fel precum și prin crearea unui Cont, Utilizatorul / Clientul / Cumpărătorul, acceptă Documentul respectiv prezentele Termene și Condiții, care formează cadrul contractual încheiat între Berberries și aceștia și care reglementează condițiile și modalitatea de utilizare a Site-ului .
22.2. Prin intermediul Site-ului , Berberries pune la dispoziția Utilizatorilor / Clienților / Cumpărătorilor conținut și servicii digitale, cu scopul principal de a permite acestora să încheie Contractul cu Vânzătorul. În acest sens, Berberries va aduce la cunoștința faptul că natura, scopul și caracteristica
principală a Site-ului este aceea de a permite identificarea de către Utilizator / Client / Cumpărător a unui Produs, adăugarea acestuia în Coșul meu și plasarea Comenzii.
22.3. Astfel , Berberries vă informează într-un mod clar și transparent ca orice alte funcționalități ale Site-ului , precum dar fără a se limita la Favorite, Lista, Campanii, Review, Rating, Comentariu, Plata cu 1 click sau orice alte metode de plată alternative (spre exemplu, plata în patru rate sau portofelul virtual)
sunt funcționalități neesențiale, accesorii, iar Berberries își rezerva dreptul de a modifica sau elimina aceste funcționalități oricând, în funcție de propria politica comercială.
22.4. Berberries își rezervă dreptul de a efectua modificări ale Site-ului, ce pot avea la bază:
- necesitatea de a respecta cerințele legale, modificările se pot traduce în solicitarea unor documente suplimentare, în modificarea procedurii de autentificare precum și în orice modificare a interfeței Site-ului care are la bază implementarea unor procese pentru respectarea protecției datelor
cu caracter personal, protecției consumatorilor, pentru denunțarea activității infracționale și pentru eliminarea conținutului neconform;
- dorința de a îmbunătăți interfața Site-ului prin, spre exemplu, actualizarea mărcilor comerciale sau a altor aspecte estetice ale design-ului Site-ului
- adăugarea de caracteristici, funcționalități și adaptarea serviciului sau conținutului pentru un grad mai ridicat de interoperabilitate cu alte servicii și medii digitale, oferite de Berberries sau de oricare dintre partenerii acestuia;
- modificarea algoritmilor pentru a oferi conținut mai relevant sau pentru a crește nivelul de modificarea algoritmilor pentru a oferi conținut mai relevant sau pentru a crește nivelul de implicare al Utilizatorului / Clientului / Cumpărătorului cu conținutul; implicare al Utilizatorului / Clientului / Cumpărătorului cu conținutul;
- identificarea și semnalarea sau eliminarea conținutului încărcat de consumatori care este identificarea și semnalarea sau eliminarea conținutului încărcat de consumatori care este protejat de drepturi de proprietate intelectuală sau care încalcă Documentul sau legea; protejat de drepturi de proprietate intelectuală sau care încalcă Documentul sau legea;
- modificarea specificațiilor tehnice ale Site–ului pentru motive de securitate precum prevenirea sau înlăturarea spyware, malware sau pentru a combate utilizarea bot–ilor;
- crearea, modificarea sau diminuarea spațiului dedicat publicității în funcție de politica comerciala;

- limitarea răspunderii Site-ului față de terți..
22.5. Pentru modificările efectuate în legătură cu funcționalitățile Site-ului cu privire la caracteristicile neesentiale și funcționalitățile accesorii detaliate la punctul 22.3.  Berberries își rezervă dreptul de a efectua modificări oricând, de a testa diferite versiuni ale interfeței, de a implementa funcționalități personalizate și dinamice precum și de a le elimina în funcție de parametri tehnici sau comerciali sau în baza interacțiunii pe care utilizatorii platformei o au cu diferitele funcționalități.

22.6. Suplimentar, cu privire la întregul conținut și serviciu digital, Berberries implementează din când în când actualizări de interfața, de sistem și de securitate pentru a menține conformitatea Platformei și actualizări de interfața, de sistem și de securitate pentru a menține conformitatea Platformei și pentru a îmbunătăți experiența Utilizatorilor / Clienților / Cumpărătorilor. Astfel, în ceea ce privește utilizarea magazinului online găzduit la adresa web Berberries.md și subdomeniile acestuia, actualizările vor fi operate automat. În ceea ce privește aplicația Berberries disponibilă în magazinele de aplicații online, Berberries vă va notifica prin intermediul aplicației spre exemplu cu o notificare de tip push sau pe adresa de email atașată Contului, referitor la necesitatea de a instala actualizarea “ultima versiune a aplicației Berberries” și vă va oferi un termen rezonabil pentru aceasta. În situația în care dvs. nu efectuați instalarea, Berberries nu va răspunde pentru nicio neconformitate cauzată de lipsa actualizării.

22.7. În situația în care conținutul și serviciile digitale furnizate prin intermediul Site–ului nu sunt conforme din cauza mediului digital al Utilizatorilor / Clienților / Cumpărătorilor, aceștia au obligația de a coopera în măsura mijloacelor disponibile din punct de vedere tehnic, identificării unei incompatibilități cu privire la specificațiile tehnice.